Dziadek Wnuka Dziadek Wnuka
762
BLOG

Młodzi stojący za prezydentem prowadzą dywersję PiS w internecie?

Dziadek Wnuka Dziadek Wnuka PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

Mój wpis o portalu Liroya sprowokował ciekawą dyskusję we wiadomościach prywatnych. Za wszystkie gorąco dziękuje, bo miło jest pokorespondować i dostać kilka ciekawych wskazówek. Od jednej z Czytelniczek dostałem ciekawą wiadomość, której fragment, po konsultacji z nią zamieszczam poniżej. 

"Atak na nasze środowisko musi pochodzić z kilku kierunków. Mam uzasadnione przekonanie, że kieruje tym nie jakiś zwykły dziennikarz, ale człowiek od prezydenta Dudy. Jak powszechnie wiadomo, są tam tacy panowie jak (nazwiska usunąłem) oraz (nazwiska usunąłem), którzy świetnie znają się na metodach propagowania informacji w internecie. A ostatnio bardzo dużo pojawia się informacji od nas z wewnątrz, zbyt wiele, by był to przypadek. Partia prezydencka może powstać już niebawem, a celem jej działania jest zniszczenie PiS. Być może strona (nazwę usuwam) też jest ich projektem, bo przecież nikt nie będzie podejrzewał, że coś takiego robią swoi. Taka krecia robota. Proszę zwrócić uwagę, że pewne postacie nie są tam atakowane, nie ma na przykład ataków na prezydenta. No i nieprzypadkowa chyba data startu strony, skoordynowana przecież z decyzją o weto. Proszę to rozważyć." 

Tyle moja korespondentka a ja chciałbym się pokrótce odnieść do tego, co napisała.

Osobiście nie wierzę w teorię, że środowisko stojące za prezydentem uruchomiło portal, który głównie zajmuje się wyłapywaniem wpadek rządu. Gdyby taka informacja się potwierdziła, oznaczałoby to przecież, że Andrzej Duda odcina swoje korzenie. Dużo bardziej wierzę w wersję, w której tego typu działania podejmuje ktoś pokroju Liroya, zwłaszcza, że o tym się w Warszawie dość głośno mówi i zapewne nie bez powodu. Po owocach ich poznacie, po owocach ich pracy. 

A tymczasem jestem po obejrzeniu świetnego materiału z prezesem Kaczyńskim i muszę powiedzieć, że zaimponował mi swoim przekazem. W końcu coś dla twardego elektoratu, który nie chce się pieścić z aktualnym systemem tylko zdecydowanie zmierza do celu. To było dobre i przywraca wiarę, że środowisko PiS może działać skutecznie. Martwi mnie tylko umiejscowienie tej konferencji w Telewizji Trwam, bo osoba księdza Rydzyka jest zbyt kontrowersyjna, żeby dobrze zareagowali na to wszyscy wyborcy PiS. 

Bardzo mi się podobało też, że przy prezesie byli obecni Mariusz Błaszczak i Joachim Brudziński. To pokazuje jak ważne jest budowanie jedności organizacji. Zabrakło mi natomiast Ziobry i Gowina, bo to byłby ważny sygnał spajający.


Dziadunio

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka